agios-vasilis-prosoxi-stis-apomimiseis
Καλημέρα παιδιά μου. Ενιωσα την ανάγκη να γράψω αυτό το κείμενο για να σας προειδοποιήσω για κάτι που παρατηρώ τα τελευταία χρόνια και πολύ με στενοχωρεί. Παντού εγώ. Ωρες ώρες αισθάνομαι σαν τον Elvis Presley.....
 Παιδιά μου υπάρχουν κάποια βασικά σημεία που θα πρέπει να ελέγχετε για να βεβαιωθείτε οτι αυτός που έχετε απεναντί σας είμαι όντως εγώ.

1. χο χο χο
Το γέλιο μου είναι χαρακτηριστικό. Με έχουν ενημερώσει κατα καιρούς για διάφορους που προσπαθούν να με μιμηθούν φορώντας απλά μια κόκκινη στολή. Χα χα χα, χι χι χι ακόμα και LOL έχω μάθει οτι έχει πει κάποιος ?Άγιος Βασίλης? σε ένα παιδί. Οχι παιδιά μου, αν δεν κάνω χο χο χο να ξέρετε οτι δεν είμαι εγώ.
2. Γενειάδα
Χωρίς πολλά πολλά. Αν δεν έχω γένια μην μπείτε στον κόπο να μου μιλήσετε. Θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς τους κυρίους που βγαίνουν χωρίς καν μούσι και παριστάνουν οτι είμαι εγώ. Σας αρέσουν κύριοι τα μελομακάρονα χωρίς το μέλι; Οι κουραμπιέδες χωρίς τη ζάχαρη; Τότε πως περιμένετε να σας πιστέψουμε οτι είστε εγώ οταν βγαίνετε στους δρόμους χωρίς γενειάδα; Κόκκινη κάρτα σε όποιον δεν έχει μούσι παιδιά μου. Δεν είμαι εγώ, απλά
3. Κοιλίτσα
Να το δούμε λογικά και απλά. Κάθομαι πάνω απο 300 μέρες το χρόνο απολαμβάνοντας τις καταληκτικές λιχουδιές της Βασίλαινας. Ειναι δυνατόν να μην έχω κοιλίτσα; Θα μπορούσα βέβαια να ξεκινήσω κάποιοι γυμναστήριο για να χάσω λίγα κιλά γιατι είμαι και μεγάλος πλέον αλλά προς το παρόν είμαι όπως με θυμάστε. Άγιος Βασίλης = Κοιλίτσα
4. Κουλουράκια
Αν για κάποιο λόγο ενώ ο Άγιος Βασίλης που έχετε απέναντί σας έχει περάσει όλα τα παραπάνω τεστ αλλά εσείς εξακολουθείτε να έχετε τις αμφιβολίες σας η λύση είναι απλά ένα κουλουράκι. Πριν συναντήσετε τον Αγιο βασίλη πάρτε ένα κουλουράκι μαζί σας. Με ευγενικό τρόπο προσφέρετε του το. Αν ο “άγιος” σας πει “Ευχαριστώ παιδί μου αλλά μόλις έφαγα” ή “όχι ευχαριστώ, κάνω δίαιτα” ή ακόμα χειρότερα “δε μου αρέσουν τα κουλουράκια” δε χρειάζεται να σας πω, το καταλάβατε και μόνοι σας. Τον πιάσατε στα πράσα!

agiosbasilis.com