Γράμμα στον άγιο Βασίλη


Μια βδομάδα έμεινε μόνο μέχρι τα Χριστούγεννα,και ότι συνεπάγεται
αυτό...ρεβεγιόν,εκδρομές,διακοπές,ανταλλαγή δώρων και φυσικά τον Αη βασίλη!
Όσοι λοιπόν ξεχαστήκαν  και δεν έστειλαν ακόμα το γράμμα τους,να πως να το συντάξετε!
Σήμερα παιδιά μου θα ασχοληθούμε με ένα απο τα σημαντικότερα κομμάτια της εργασίας μου, τα γράμματά σας. Καθημερινά, απο αρχές Νοέμβρη κιόλας, καταφθάνει ο ταχυδρόμος στο εργοστάσιο με ατέλειωτα γράμματα. Τα διαβάζω όλα, αλήθεια. Με βοηθάνε βέβαια και τα ξωτικά σε αυτό. Αλλά δεν χαίρομαι με όλα. Για να ειμαι ειλικρινής πολλά τα “χάνω” επειδή δε μου αρέσουν καθόλου.
Παιδιά μου στέλνετε γράμμα στον Αγιο Βασίλη. Μπορεί να έχουμε τώρα αυτήν την επικοινωνία (και μέσα απο το twitter) αλλά αυτά δεν αναιρούν το γεγονός οτι ειμαι ενας μεγάλος άνθρωπος και btw είμαι και Αγιος. Ας δούμε λοιπόν πως θα πρέπει να είναι ένα καλό γράμμα
- Πως ξεκινάμε;
Η πρώτη εντύπωση. Απο την πρώτη γραμμή και μόνο είναι δυνατόν το γράμμα να με ενοχλήσει τόσο πολύ που να το “χάσω”. Ειναι καλό να ξεκινάτε με κάτι της μορφής “Αγαπητέ Άγιε Βασίλη” και όχι να μπαίνετε κατευθείαν στο θέμα. Ενα γράμμα που μου ήρθε την Τετάρτη έλεγε “Σάντα σημείωνε, θέλω ένα xbox 360 και μια ψηφιακή“. Δυστυχώς το “εχασα” για να σας έγραφα τι άλλο έλεγε
- Ησασταν καλά παιδιά;
Το σημαντικότερο κριτήριο για το αν θα πάρετε το δώρο σας είναι να ήσασταν καλά παιδιά το χρόνο που πέρασε. Αυτό θα πρέπει να το δηλώνετε στο γράμμα σας και να είστε ειλικρινείς. Εκτιμώ την ειλικρίνεια. Αν νομίζετε οτι έχετε κάνει την κουτσουκέλα σας να μου το λέτε και θα δούμε τι μπορεί να γίνει. Αλλά μην μου γράφετε ψέματα “ήμουν καλό παιδί” και βλέπω μετά στις σημειώσεις μου το αντίθετο. Θα μου πείτε “Βρε Άγιε Βασίλη αφού τα βλέπεις και μόνος σου, γιατί μας βάζεις να στα γράφουμε“. Ετσι παιδιά μου. Μεθαύριο θα υπογράφετε συμβόλαια και αιτήσεις. Καλό είναι να μπείτε απο τώρα στο κλίμα
- Τι δώρα θέλετε ;
Σε αυτό το κομμάτι είστε ελευθεροι να μου ζητήσετε οτι δώρο θέλετε αρκεί να μπορέσετε να μου περιγράψετε τον λόγο που το θέλετε. Εγώ θα το σκεφτώ και αν κρίνω οτι δεν ειναι αυτό το κατάλληλο δώρο για σας έχω τη δυνατότητα να σας φέρω κάτι άλλο.

Προσοχή. Ο Άγιος Βασίλης δεν φέρνει : πυροτεχνήματα, εκρηκτικά, χημικά, επικίνδυνες φαρμακευτικές ουσίες, αλκοολούχα ποτά, πονηρά αντικείμενα, όπλα, αρχαία, λεφτά, κουκλάκια/σοκολατάκια Αγ. Βασίλη, κουλούρια και το νέο cd της Αννας Βίσση.

Tip Προσπαθήσετε μέσα στο γράμμα σας να ζητήσετε και κάτι απο Ειρήνη, Χαρά, Ευτυχία, Υγεία.
 Υπάρχουν πολλά παιδιά που τα ζητάνε αλλά θέλει πιο πολλές ευχές.
Αν γράψετε το γράμμα με όλα αυτά κατα νου τότε θα χαρώ πολύ να το διαβάσω και να προσπαθήσω να εκπληρώσω την επιθυμία σας.